header

header

måndag 2 april 2012

Om jag tog studenten i år...

Festklänningar , Mesh Bandeau Trim Dress , Elise Ryan - NELLY.COM
Bild: nelly.com
Idag är jag mycket piggare men jag är ändå inte frisk, därför blev jag hemma från jobbet idag. Jag hoppas verkligen jag kan jobba imorgon för då är det fotbollsträning också och jag har sagt till min tränare att jag ska träna då och jag pallar inte komma med fler ursäkter om varför jag inte kan träna.
I alla fall så är det snart dags för studenten för vissa och det var sjukt längesedan jag tog studenten men om jag hade tagit den i år hade jag väldigt gärna velat ha på mig klänningen från Nelly. Jag tycker den är så pass fin att jag vill ha den även om jag inte tar studenten men 499 kr känns inte som något jag vill lägga på en klänning som är väldit lik en annan klänning jag redan har. Så fort jag blir friskt blir det troligtvis shopping på American Apparel eller Urban outfitters istället. Inte de billigaste affärerna men två av mina favoritaffärer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar