header

header

måndag 2 april 2012

Vaxning under armarna med Veet

Alldeles nyss prövade jag Veet ready to use vax strips. Tydligen är dessa främst för benen men det stod på förpackningen att man även kunde använde dem under armarna och för bikinilinjen så jag köpte den ändå och klippte vaxremsorna lite mindre bara. Jag får just nu väldigt irriterad hud under armarna när jag rakar och jag får utslag som ser ut som röda finnar. Jag har en epilator men den gör så ont så jag ville pröva vaxning. Den från Veet var väldigt enkel och gjorde inte jätte ont. Däremot känner jag nu efteråt att jag har en del hår kvar, det syns inte men jag känner det. Drog med vaxremsorna flera gånger men allt försvann inte ändå. Kanske får försöka en gång till en annan kväll. Men jag tror det ser snyggt ut i alla fall och det är ändå huvudsaken =). Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar