header

header

söndag 31 juli 2011

Home sweet home

Nu är jag hemma i Sverige igen. J's pappa skjutsade hem mig vilket var otroligt skönt!
Jag har haft en underbar semester! Nu säger kroppen däremot ifrån, känner hur halsen gör ont så jag försöker kurera mig med varmt vatten och citron som jag lyckligtvis hade hemma.
Även fast vi tagit det lugnt, solat och festat så är man väldigt avskärmad på semestern. Massakern i Norge hade jag inte haft en aning om att den hade hänt om jag inte hade loggat in på Facebook. Och att Amy Whinehouse är död såg jag idag på en förstasida på en tidning på flygplatsen. Helt sjukt vad man kan missa.
Har massor att berätta men jag gillade verkligen Playa del Inglés. Att Skandinavier inte åker dit på sommaren visste jag däremot inte. Ön kryllade av tyskar, holländare och schweitsare. Jag vet inte hur många gånger folk pratade tyska med oss eller frågade om vi var från Holland, vilket var en väldig förolämpning. Jag är svensk och stolt =). Ön var också ganska så liten. Träffade man någon på krogen en kväll stötte man definitivt på dem igen en annan kväll eller på stranden på dagen så osynlig kunde man inte vara. Men vi träffade massa roliga människor!
Igår var sista kvällen så då körde vi all in med Pacha touren, det fanns olika barrundor för olika klubbar och Pacha var en av klubbarna. Det shotades (say aahh ha ha), dansades non stop på både dansgolv och podium, besök på bögklubbar förekom, sms som inte gick att tyda och fyra nakna kroppar =).
Vi har tagit sjukt många bilder och de ska upp på både Facebook och här imorgon hoppas jag. Att lägga upp en bild i taget på bloggen är dock ett väldigt jobb men några bilder ska ni i alla fall få se. Nu ska jag sova i min egna säng, can't wait!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar