header

header

lördag 9 juli 2011

Stressig dag

Förlåt för att det ekat lite tomt här. Igår skulle jag som sagt tränat efter jobbet men jag satt kvar på jobbet och snackade medan de andra tog en öl. Sedan åkte jag bara hem och bytte om för att sedan åka hem till mamma, pappa och lillebrorsan. Där grillade vi, pappa gjorde drinkar och sedan hann vi spela en omgång Rock band innan T och E hämtade upp mig. Vi körde in mot stan och till Caribe för att dansa non stop i två timmar. Det blev en tidig kväll men oj vad jag dansade. Grymt kul var det!
Idag har jag hunnit med att powerwalka fram och tillbaka till systemet, lika bra att kombinera två saker som ändå måste göras. Sedan städade jag lägenheten vilket verkligen behövdes och köpte lite saker inför kvällen. Nu ska jag sminka mig och fixa håret för att sedan bege mig iväg till en fest. Sedan blir det utgång på det. Hinner inte ta en outfit bild men jag kommer ha på mig klänningen på bilden men jag tror jag skippar skärpet. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar