header

header

torsdag 21 juli 2011

Mums!


Jag ar gammal ha ha. Nej men att festa varje dag i tempot har gar inte. Darfor forsoker vi kora varannan dag och idag ar en chilldag. Annars forklarar laten ovan varat festande ganska sa bra ha ha. Vi ska nu forsoka boka en batresa som kor ivag imorgon eller pa lordag. Jag tror det kommer bli galet. En resa till Las Palmas for shopping ska ocksa planeras in!
Sedan maste jag namna ogongodiset pa stranden och i vissa poolomraden. Det ar inte att leka med (eller sa ar det just vad det ar ;) Jag tror ja borjar forsta hur killar kanner sig i Sverige bland alla snygga tjejer. De inhemska killarna har, mmm mums sager jag bara!
Rod och brant mig har jag ocksa gjort vilket inte ar en chock for de som kanner mig. Detta forklarar var resa ganska sa bra hittills. Until next time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar