header

header

fredag 28 januari 2011

American Apparel


Vilken dag! Fick virus på datorn idag ovanpå allt men lyckades ta bort det med hjälp av bästaste lillebrorsan. Har inte lyckats få i mig någonting att äta heller, är inte alls hungrig och synen av mat får mig att må illa. Men nu ska jag försöka sluta vara neggo =).
Min svarta American apparel klänning hade jag haft på mig ikväll om jag hade gått ut med jobbet. Det är min absoluta favoritklänning och den passar till allt. Till Converse, till högklackat eller till boots. Nedklätt med en kofta eller uppklätt med ett par srumpbyxor och högklackat. När jag inte vet vad jag ska ha på mig åker denna klänning fram!
Jag skulle verkligen vilja ha den i fler färger men svart får ju en att se smalare ut och denna klänning är väldigt tajt så därför tvekar jag. Men kanske ska pröva en i grått, men inte förrän jag får min nästa lön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar