header

header

lördag 29 januari 2011

Tandläkaren


Jag skullke leta efter en tandläkarbild och då kom denna bilden fram. Har ni sett den filmen? Jag kommer inte alls ihåg vad den handlar om men jag vet att det är en skräckfilm och att jag såg den när jag var yngre, känner igen bilden. Dessa dagar hatar jag skräckfilmer och vägrar titta på dem. Om jag måste se en så blir det verkligen inte på bio, med sällskap och med en kudde nära ansiktet.

I alla fall så ska jag till tandläkaren imorgon. Jag har tandställning på insidan av mina tänder och jag trodde den hade lossnat på ena sidan men när jag kollade i spegeln idag såg jag att en bit av tanden typ gått sönder. Hallunda har akutmottagning imorgon så jag ska dit. Måste göra en vanlig undersökning också men vet inte om man kan göra det på akuttiden. Jag vågar inte berätta för er när jag var hos tandläkaren sist men det var många år sedan. De kommer nog skälla ut mig lite imorgon tror jag. Hoppas inte lagningen av tanden blir allt för jobbig bara!!

1 kommentar:

  1. kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D
    har en ny tävling nu där du kan vinna ett smycke :) kika in ;D

    SvaraRadera