header

header

torsdag 27 januari 2011

Fredagsfin på en torsdag

Bild: wallmans.se
Imorgon ska jag ha en heldag på och med jobbet. Vi ska ha planeringsdag hela dagen och sedan ska vi direkt efter planeringsdagen mingla lite och sedan bege oss till Golden hits där vi ska äta trerätters middag och kolla på en show. Det finns 2 shower, en 70tals show och en 80tals show. Jag hoppas på den senare!! Detta innebär att jag ikväll måste fixa hår och även bestämma kläder och sedan packa ner en massa i en väska och ta med imorgon. Känns lite segt såhär efter en fotbollsträning men så är det! Jag är dock lite nervös för jag har knappt träffat de andra tjejerna på de andra avdelningarna och sedan ska vi ha planeringsdag med ytterliga en förskola med fler folk jag aldrig träffat. Mina sociala färdigheter är ju inte direkt på topp men jag hoppas på det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar