header

header

fredag 28 januari 2011

Hej illamående


Det blev en jätte suddig bild, sorry men jag har bråttom och jag mår jätte jätte illa. Vaknade mitt i natten och mådde illa och mår fortfarande väldigt illa. Jag är orolig för att det är vinterkräksjukan med tanke på att jag börjat jobba med barn nu. Typiskt att det hände just idag. Får hoppas jag klarar mig genom dagen och kvällen, i alla fall genom middagen och showen. Bye!

Update: Jag tar tillbaka allting ovan. Jag kom typ 10 meter utanför dörren innan jag spydde. Faaaaan!! Varför är livet totalt emot mig just nu? Av alla dagar jag är sjuk är jag sjuk den dagen då jag faktiskt ska lära känna de personer jag jobbar med. Det värsta är ju att jag mår jätte mycket bättre nu men jag kan ju inte gå till jobbet och smitta ner alla. Helvetes jävla skit. Nu ska jag lägga mig i sängen och gråta!

1 kommentar:

  1. Stackare :(
    Krya på dig sötnos! Du ska se att du blir bra snart och att du får alla möjligheter i världen att lära känna alla på jobbet :)
    Kram

    SvaraRadera