header

header

måndag 26 september 2011

Halvnakna killar med solkräm på sig inomhus



Bilder: melba.se

Efter jobbet idag tog jag det lugnt och började mitt nya liv med en sallad. Kollade in Hollister butiken innan det men tyckte jag sett allt nu. Pluspoäng för de halvnakna killarna, minuspoäng för att de har solkräm på näsorna när de står inomhus och för att alla som jobbar där måste säga typ hej och hejdå på engelska. Jag vägrar prata engelska med en person som väldigt tydligt är svensktalande. Extremt töntigt och nästan pinsamt!

I alla fall så dansade jag idag också och det gick mycket bättre denna gång! Roligare när man sätter stegen. Efter dansen beställde jag klänningen från Melba. Jag beställde den vit/svarta men ville visa den i rosa också för den bilden var bättre. Nu när jag tittar noga på bilden ser tyget lite ihoptryckt och slappt ut men får hoppas den sitter bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar