header

header

torsdag 15 september 2011

Very sexy Victoria's secret



Bilder: victoriassecrets.com

Victoria's Secret har börjat lansera sportkläder och jag älskar dem. Det är sådan otur att det inte är överdrivet dyrt att köpa i USA men om man vill beställa från deras hemsida blir det svindyrt med frakt och tull. Jag vill åka till New York!!

Dock känns träning väldigt långt borta just nu. Har inte tränat sedan i måndags och trodde äntligen att jag skulle få spela lite fotboll idag men jag har mått så dåligt hela dagen och gissat att jag haft feber och visst har jag det. Måste typ jobba imorgon för en eller två på våran avdelning är redan borta så jag ska försök lägga mig tidigt och försöka sova bort denna förkylning. Tur att den kom den här helgen dock för jag har verkligen inget inplanerat denna helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar