header

header

torsdag 22 september 2011

Hollister i Gallerian









Bilder: hollisterco.com


Idag i Metro såg jag att Hollister nu ska öppna i Gallerian, thank God! Nu slipper jag åka hela vägen till Täby centrum. Dock känns det som om jag köpte mycket av det jag velat ha. Har handlat för runt 1000 lappen där två månader i rad nu så jag tror jag kommer hålla igen på köpen där ett tag. Men jag måste ju ändå kolla hur butiken ser ut och då kanske jag fastnar för något ändå. Gillar verkligen deras hoodies på bilderna.


Nu blir det snart fotbollsträning och jag ska ta med mig en tjej från jobbet som vill börja spela. Jag är lite nervös för jag vill inte att vi ska vara lika arga idag som förra gången för jag vill ju att hon ska trivas. Sen hoppas jag heller inte att vi bara kommer springa för det är inte heller en rolig första träning. Så jag hoppas det blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar