header

header

lördag 24 september 2011

Men åh det här händer inte!!!!



Middagen ikväll var jätte trevlig men jag är nu hemma igen. Jag fick svar på smset men inte alls det svaret jag hade velat ha. Min kompis har åkt tillbaka till England igen och berättade att han igår hade han varit här med bandet Blue för han är deras manager. Men skämtar han eller? Min tonårsdröm var ju typ att få träffa och festa med Blue och om jag bara hade kollat min himla Facebook i mobilen igår när jag var ute så hade den gått i uppfyllelse. Hur irriterande är inte det? Kommer gå och stör mig på det här i flera dagar nu. Han sa visserligen att han kanske kommer till Stockholm igen nästa tisdag men det betyder inte att han kommer hit med Blue och det är väldigt ohyfsat att fråga det för det skulle vara kul att träffa bara honom igen också. Det var ändå typ 7 år sen vi sågs sist ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar