header

header

torsdag 8 september 2011

Jag vill ha höstskor!

Bild: melba.se

Usch vilken huvudvärk jag haft både igår och idag. Jag är väldigt rädd för att förkylningen på avdelningen på jobbet just nu sprider sig. Får inte bli sjuk till helgen. Vi ska ju fira J!!

Och ja mina jeans jag hade idag är för stor vilket är väldigt frustrerande då jag inte kan lämna tillbaka dem och de kostade 600 kr. Kan man sy in jeans i midjan? Hur i så fall?

I alla fall så skulle jag blogga om höstskor. Jag behöver nya höga boots men hittar verkligen inga snygga. De snyggaste jag hittade är dem på bilden från Melba men problemet är ju att jag vill ha högre skaft. Ju mer jag tittar på dessa skor dock desto mer vill jag ha dem. Gaahh, har redan ankelhöga boots med nitar och just nu känns det som om jag slänger ifrån mig pengar. Not good! Nu: fotboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar