header

header

lördag 11 juni 2011

Inför kvällen

Jag vaknade klockan ett idag, vilket verkligen behövdes, och då drog jag på bikinin direkt och la mig i solen. Nu ska jag åka iväg till Skärholmen för att köpa strumpbyxor, kolla om jag kan byta ett par byxor och kanske fixa naglarna beroende på vad det kostar. Sedan ska jag hem och fixa mig inför ikväll. Då blir det limo åk, gång på röda mattan och Eric Amarillo spelning på Pure. Sedan får vi se vart natten tar oss =). Jag funderar att ha på mig någon av klänningarna ovan. Den den vänster måste man ha en underkjol under för den är genomskinlig och den undekjolen är lite jobbig. Den högra är egentligen lite för liten för jag prövade den aldrig innn jag köpte den men får se hur den ser ut på med hold in strumpbyxor. Båda köpta i Dublin. Nu måste jag dra om jag ska hinna med allt. Ha det bra och njut av solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar