header

header

onsdag 8 juni 2011

Jag fick blommor igen!!

Idag har varit en bra dag. Jag fick blommor idag igen av samma femåringar som förra gången. Ena killen kom till och med fram med blommorna bakom ryggen och sa gissa vilken hand, som värsta överraskningen. Sen fortsatte dagen med att när en treåring skulle bli hämtad sa han till sin farmor och farfar att han va kär i en annan treårig flicka. Men när farmor skulle gå sa hon till mig att den här treåringen pratar mycket om mig hemma och att jag troligtvis är hans stora kärlek, aaww jag dog lite!
Sedan körde jag ett bra pass på gymet och då sa en kille något till mig som jag inte hörde, när jag sa va sa han vad fin du är. Då dog jag lite till. Hur snygg kan man vara på gymet liksom, alldeles svettig ha ha. Nu har jag avslutat denna underbara dag med tacos och Bones =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar