header

header

torsdag 30 juni 2011

Mina naglar!!





Så här blev mina naglar som jag fixade idag!! Jag trodde det skulle vara gele men istället gjorde hon fransk manikyr på mina egena naglar med gelelack. Jag blev verkligen jätte nöjd men borde gjort det typ innan jag går på semester eller något eftersom detta inte håller lika länge som gele., men men. Jag gjorde dem på Wake up with make up vid Odenplan.

Det tog typ en timme eller lite längre att göra dem och jag var helt slut när vi var färdiga. Delvis på grund av en incident på jobbet precis innan jag skulle gå hem. En fyraåring ville inte lyssna på mig. Hon skrek åt mig och räckte ut tungan. Jag varnade henne att om hon inte började lyssna fick hon sitta och vänta inne i ett annat rum. Hon fortsatte så jag fick bära upp henne och lyfta in henne i andra rummet. Medan jag gjorde det sparkade hon och försökte slåss. Min klocka åkte av och gick sönder. När hon sedan satt i andra rummet bet hon i sin klänning av ilska. Jag blev ledsen över att klockan gick sönder men jag tror den går att laga men sen gjorde det mig även ledsen över hur en fyraåring kan vara så otorligt arg. Hon lugnade ner sig sen men det var inte den roligaste avslutningen på en jobbdag direkt. Nu ska jag snart sova och ladda om batterierna. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar