header

header

måndag 20 juni 2011

Vad tycker ni om min midsommarkrans?

Idag började vi göra "midsommarkransar" på jobbet eftersom vi ska fira det på torsdag. Men vi gjorde dem inte av blommor för det är lite för avancerat för barnen. Istället använde vi oss silkespapper och självklart var även jag tvungen att göra en. Det syns inte jätte bra hur den ser ut men jag tyckte den blev fin.
Annars har jag lite ångest över att jag inte vet vad jag ska göra på midsommar. Förra året var jag i Australien så då firade jag inte alls men jag tror jag spenderat midsommar med familjen annars men i år är mamma bortrest. Jag ville ut med allting är stängt. På lördag ska jag ut och fira en vän som fyller år men vad ska man göra på själva midsommrafton? Någon som har något förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar