header

header

tisdag 7 juni 2011

Min nya tatuering
























Här ser ni ett av "mina köp". I måndags, samma dag som vi trodde vi skulle åka hem, gjorde jag och J tatueringar. Vi gjorde exakt samma tatueringar, ett vänskapshjärta =). För er som inte vet så har jag 3 tatueringar sen tidigare, detta är alltså min fjärde tatuering, och jag måste säga att detta var den tatuering som gjorde allra mest ont. Jag har inte tyckte mina andra tatueringar gjort sådär jätte ont men den här gjorde verkligen ont. Som tur var tog den inte så lång tid att göra. Vi gjorde våra tatueringar på Dragon tattoo och han som gjorde dem och även designade dem hette Neil.


Jg är heeelt slut så nu är det läggdags för imorgon är det back to work som gäller. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar