header

header

fredag 24 juni 2011

Min midsommar so far!























Jag har haft en jätte bra dag! Dock försvann precis min energi. Känns som om jag konstant sover på tunnelbanan. Men jag får försöka samla ihop energi i alla fall för här sitter jag i samma klänning som för någon helg sen eftersom den är så midsommrig (denna klänning alltså) och ska köra igen. Det är inte mycket öppet ikväll men vi ska nog pröva Utecompagniet och se om det är något folk där.


På dagen idag så grillade vi i alla fall, jag satt mest och mådde illa men fick som tur tag på Postafen som verkligen hjälpte, och sedan spelade vi diverse spel. Det var jag, pappa, pappas kompis, lillebrorsan och hans tre kompisar som sedan blev fem. Vi började med att spela Marioparty som var grymt kul och sedan körde vi boul och kubb. Roligt och mysigt!! Synd bara att mamma inte kunde vara med hon också. Hoppas ni får en bra fortsatt midsommar och att ni haft en lika bra dag som jag =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar