header

header

tisdag 23 augusti 2011

H&M almost all the way

Jag tog en liten shoppingrunda både igår och idag. Igår köpte jag shortsen med dragkedjor och jag älskade dem men kände att jag inte hade något bra att ha på mig till så idag köpte jag även en body som jag hade kollat in tidigare. Sedan, med inspiration från tjejerna i laget, köpte jag även de bekvämaste trosorna någonsin. Nya strumpbyxor behövdes också, jag borde få VIP kort på Lindex med tanke på hur mycket sttrumpbyxor jag köper där. Allt förutom strumpbyxorna kommer alltså från H&M.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en sån body!!! var hitta du den?? vilket hm? hur mycket?

    SvaraRadera
  2. Du vet den här stora H&M på Drottninggatan, den som har H&M Home? Där köpte jag den. Den finns på underklädesavdelningen och kostade 199 kr.

    SvaraRadera