header

header

tisdag 2 augusti 2011

Hollister!!

Både igår och idag var dagar då jag hade tänkt slappa hemma men så blev det inte. Igår blev det både oplanerat resturang- och biobesök och idag ville jag åka till Hollister butiken så jag frågade om J ville med för i ett drunken moment i Gran Canaria fick hon mig att lova att vi skulle dit tillsammans. Vad som ligger i påsen visar jag imorn. Men jag totalt älskade butiken. Dock saknade jag de halvnakna killarna som står utanför Hollister i USA men enligt R hade de stått sånna även i Täby för några dagar sedan.

Efter Hollisterresan, för det var verkligen en resa ut till Täby, så åkte jag till V. Vi åt mat och chips, dipp och cola som vanligt samtidigt som vi tittade på Bröllopsresan (?) på fyran. En väldigt mysig och trevlig dag. Thanks girls, you know I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar