header

header

tisdag 16 augusti 2011

Larmet ringer inte

Mina larm ringer inte, jag blir knäpp! Satte två larm och det första kan inte ha ringt. Väldigt frustrerade för då sover jag bara oroligt nästa natt.

I alla fall så försökte jag ta bort mina naglar igår och det gick sådär, eller det gick jätte dåligt faktiskt. De ser nu helt kaos ut och är ömma också. Ska försöka idag igen och sen hoppas jag på att jag kan få en ny nageltid imorgon för att göra nya naglar och även kanske ta bort de jag har nu om jag inte lyckas idag. Men det är ju lite optimististikt att jag får en tid imorgon redan men vi får se.

Idag stänger jag, sen ska jag köpa nagellacksborttagningmedel och säga hej till V och sen skynda hem för att fixa naglarna och sedan är det fotbollsträning =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar