header

header

måndag 22 augusti 2011

Voice 11 VIP och party pics!

Här får ni bilderna från i lördags. Om ni inte känner igen artisterna så har ni här namnen i samma ordning som bilderna; Chris Medina, Vakna med the Voice gänget x 2, NewKid, Danny och Sibel. Sedan är det en del bilder från Soap bar och typ en bild från Amba. Min kamera dog under konserten så det kan vara därför.
Det var i alla fall en GRYM kväll. Den började med att jag fick en shot inne på Soap av en random kille och sedan fortsatte det i den stilen hela kvällen. Jag drack massa goda drinkar, shots, champagne och rosé vin. Jag kan säga att jag har en del minnesluckor men kul vet jag att det var =).
PS. Ja det ser ut som om jag kysser en brud på en av bilderna men det var ganska så tidigt under kvällen så om jag hade kysst henne borde jag ha kommit ihåg det så jag tror inte vi kysser varandra där.




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar