header

header

tisdag 2 augusti 2011

Hollister köp





Här har ni mina köp från Hollister igår. Kunde säkert köpt en massa mer saker men de hade inte så många provrum, köerna var långa och för att hitta rätt storlek i jeansen var jag ändå tvungen att gå in där 3 gånger. Jag fick gå ner en eller två storlekar i jeans eftersom de var stretch. När jag prövade ett par jeans som inte var strech i samma storlek passade de däremot inte. Men både jeansen och shortsen är grymt grymt sköna och båda dem åker med i resväskan till Värmland, shortsen om det är varmt och jeans om det är lite kyligre.

Solen gick i moln förut så så mycket solning blev det inte men det var nog bra för jag har en del att göra här. Ska packa klart, hänga in all ren tvätt, dammsuga och laga mat innan det är dags att åka iväg till Alby för fotbollsträning och för att sova där i natt. Fixar några tidsinställda inlägg för de dagar jag är borta också. Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar