header

header

söndag 7 augusti 2011

Pride bilder

Igår stannade jag på Pride alldeles för länge så när jag kom hem fick jag stessa as mycket. Därför hann jag heller aldrig blogga. Här kommer i alla fall lite bilder från Pride igår. Jag tyckte om de som gick för dem som inte kunde (bild 3 och 4) samt Mona Sahlin och Jonas Gardell som gick för Vänsterpartiet (bild 6). Sen älskade jag även föräldrarna som gick för sina barn som var gay och regnbågsfamiljerna men de har jag inte kort på. De som var sämst från vad jag såg var Expressen. Det var mycket lastbilar där, typ studenten stil, men Expressen kom med en stängd buss typ. Jätte sämst! Annars var paraden jätte bra och jag hade gärna stannat längre men hann som sagt inte.
Ska visa er bilden från kvällen igår också sen.















Mona Salhin och Jonas Gardell







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar