header

header

tisdag 9 augusti 2011

Newport design













Bilder: newportcollection.se

När jag var i Karlstad så gick vi in i en väldigt söt inredningsbutik. Butiken sålde även väskor och kepsar från märket Newport och jag kom hem med den blåa kepsen. Har velat ha en keps men inte kunnat hitta en snygg, nu hittade jag äntligen en. Deras väskor är också grymt snygga. Fick med mig lite annat hem också men mamma har några av dem sakerna och jag ska hämta dem ikväll så dem får ni se en annan gång.

Annars har jag haft världens hemskaste huvudvärk under dagen. Jag trodde min förkylning höll på att bli bättre men så är det tydligen inte. Har tagit två alvedon men känner mig fortfarande inte 100. Har träning ikväll och ska gå ner i alla fall så får vi se hur mycket jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar