header

header

måndag 31 oktober 2011

En 15åring flörtade med mig

Vilken lång dag!! Jag är helt slut. Jobb, träning och naglar. Naglarna tog 2 ½ timmar men det visste jag typ redan. Är i alla fall jätte nöjd dock gjorde jag bara 9 naglar som jag hade trott. Hon ville inte sätta en lösnagel på min cp nagel ha ha. Hon hade tydligen försökt det på sin dotter förut och det fungerade inte.
Måste berätta en sjukt rolig sak som hände på vägen hem. På tunnelbanan på väg hem satt jag med benen i kors, med ena benet framför sätet bredvid mig. En kille sätter sig på sätet framför sätet där jag har mitt ben. Han sjunker ner så att hans ben kommer på var sin sida om mitt ben sen börjar han typ nudda mitt ben med hans ben. Först trodde jag det var en olyckshändelse typ men han försökte även få ögonkontakt. När jag fattade att han flörtade med mig höll jag på att garva ihjäl mig. Han var nämligen typ 15 år. Okej att jag i stort sett var osminkad men hur gammal trodde han jag var ha ha. Det var säkert något slags vad hans kompisar lurat i honom men kul var det. Tur att jag gick av strax efter att jag insåg vad som hände för annars hade jag seriöst börjat garva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar