header

header

torsdag 27 oktober 2011

Mina halloween alternativ

Alternativ 1:





Alternativ 2:







Alternativ 3:





Bild: tradera.se

Tänkte visa er mina alternativ inför halloween men först vill jag bara säga vad fruktansvärt irriterande det är att vissa klubbar kommer fira halloween och säger att man ska klä ut sig den här helgen. Hallå, alla helgona är NÄSTA helg. Sjukt irriterande. Tur att stureplansgruppens klubbar firar nästa helg i alla fall eftersom jag sa ut även i helgen.

I alla fall så väljer jag nu mellan att vara katt eller cheearleader. Alternativ nummer 1 är en body och ett par svarta shorts. Dem tänkte jag ha till ett par strumpbyxor (kanske nät), en svans och kattöron. Alternativ nummer två är ett par röda shorts och en topp som jag vikt upp. Problemet är att den toppen inte går att ha så i verkligheten för det ser inte snygg ut. Jag behöver en magtröja eller alternativt hitta en tröja på barnavdelningen vilket kan bli svårt. Om jag dock hittar det så ska jag ha vita knästrumpor och pom poms till det. Sista alternativet är att köpa outfiten som låg ute på Tradera förut. Den finns nämligen på nätet också men kostar cirka 300 kr. Mång alternativ med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar