header

header

måndag 24 oktober 2011

Kryssningsbilder!



















Här kommer äntligen mina bilder från kryssningen! Efter jobbet idag fikade jag med M, vi hade mycket att prata/skvallra om. Vi planerade även lite inför Halloween som jag nu är väldigt exalterad över. Dock vill jg fixa naglarna innan för nu är två förstörda och den ena gör så fruktansvärt ont. Om jag kommer åt den lite bara så skriker jag av smärta. Tror gelen och fusknaglen har lossnat lite och det är därför det gör så ont. Dock säger hon att hon inte har några tider alls nästa vecka, buhu!! Hoppas det löser sig för de jag har nu ser sådär ut.

Btw, hatten på bilden har en lite historia bakom sig. Jag fick den av J som fick den av en kille genom att låtsas vara bög. Killen blev så rädd att han gav bort sin hatt ha ha. Den vita hatten blev sedan svart när den byttes med en annan kille med en svart hatt. Många försökte sno den från mig under kvällen men jag lyckades få ha kvar den. Den fick dock stanna på båten för nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar