header

header

tisdag 18 oktober 2011

Oriflame puder



Bild: scenbloggen.com

Som jag nämnde förut så var goodiebagen i fredags inte speciellt bra. Det enda som faktiskt var bra var att man fick smink från Oriflame. Jag fick foundation och J fick puder. Hon ville hellre ha foundtion och jag använder faktiskt puder mer så vi bytte. Prövade det igår för först gången och tyvärr så älskade jag det. Det är inte så dyrt, 155 kr tror jag, men jag använder just nu mineralpuder eftersom jag använder puder dagligen och det är pudret jag smetar på underst och det påverkar då min hy väldigt mycket. Men ska pröva den här och se hur min hy reagerar. Sedan togs det även en bild på J, mig och M som vi träffade på klubben. Hon hade gått dit själv, modigt, men umgicks inte så länge med oss för hon fick ragg ha ha. Men fin bild blev det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar