header

header

lördag 29 oktober 2011

Min nagel gick av

Här ser ni gårdagens outfit. Jag ska nu iväg och springa lite på gymmet för att sedan bege mig till systemet inför ikväll. Sedan ska jag hem och duscha innan jag ska möta upp J i stan för lunch och shopping. Fullspäckad dag med andra ord!
I morse gick i alla fall min nagel som jag tjatat så mycket om av. Om ni inte vill se hur det ser ut så kolla inte på bilden här under. Som jag misstänkte har min naturliga nagel också gått av och dessvärre lär jag få gå runt med en cp nagel ett bra tag för jag tvivlar på att min nageltjej kommer vilja sätta på en lösnagel på en halv nagel på måndag. Väldigt synd för det kommer se lite knäppt ut med 9 fixade naglar men det är bättre än ingeting! Nu måste jag dra. Bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar