header

header

söndag 16 oktober 2011

Ficklösa byxor



Dagen idag har varit väldigt trevlig och mysig. Missade zumba passet dock för jag tog tunnelbanan i fel riktning och kom då försent men jag sprang på löparbandet isället. Sedan shoppade jag lite och åt middag med familjen. Gillar dock inte att söndagen snart är slut. Har en mindre rolig vecka framför mig med fotbollsmatch direkt efter jobbet på tisdag och personalmöte på torsdag. Vet inte alls hur jag kommer hnna träna denna vecka, ska ju på kryssning i helgen också.

I alla fall så köpte jag med mig ett par leggings idag. De ser ut som skinnbyxor men jag hade gärna velat ha ett par fickor på rumpan. Nu måste man istället ha något som täcker rumpan vilket är synd. Ska pröva med lite olika plagg och fundera. Köpte även hem massa burkar med Celsius. Några i laget dricker den och den ska tydligen öka förbränningen. Mamma lagade även några plagg åt mig och sydde in mina jeans. Perfekt =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar