header

header

tisdag 4 oktober 2011

Streeees

Bild: thesartorialist.com

Vilken stressig eftermiddag. Stängde som vanligt och stannade kvar efter stägning för att tejpa ett himla brev där min klocka som jag ska retunera låg. Jag vet inte ens om jag kommer hinna skicka tillbaka den i tid, dumma mig. Om 14 dagars returrätt gäller från dagen paketet skickas tillbaka så är det lugnt, om det gäller från när paket anländer är jag körd. Sedan skulle jag springa till posten och skicka det också. Har hunnit slappa i typ en timme innan jag nu ska på fotbollsträning.

Men innan det ville jag visa er den snyggaste outfiten någonsin. Älskar hennes röda tröja, bara ben och vita boots. Synd att man inte har en sån tröja och sådana skor, letar ju fortfarande efter de perfekta bootsen =(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar