header

header

tisdag 25 oktober 2011

Ska jag vara en cheearleader eller en katt?



Bild: evasunderklader.se, tradera.se


Sorry för att jag inte bloggat på hela dagen men i morse fungerade först inte kameran så då skrev jag ett annat inlägg men när jag skulle publicera det så fungerade inte bloggen eller internet så det blev inget inlägg i morse. Sedan skulle jag blogga på jobbet men det gick inte heller =( men nu får ni ett inlägg i alla fall.

Jag är som ni vet på jakt efter en halloween dräkt och jag har funderat på mycket. Cheearleader outfiten på bilden gillar jag starkt men den kostar 399 kr utan frakt. Tyvärr ligger de flesta dräkterna runt det priset men man kan också vara lite påhittig själv kanske. Förutom cheearleader har jag även funderat på ballerina, svart ängel eller den snygga kattdräkten jag såg på Tradera som var billigare. Jag budade på den men förlorade så den blev det tyvärr inte. Hittar man däremot svans och öron kanske man kan fixa ihop en egen med en svart body bara, men leopard hade ju vrit snyggare =). Är det någon som har förslag eller inspiration?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar