header

header

onsdag 7 mars 2012

Då var man kär igen då





Det blev ingen massage idag utan jag har bokat in den imorgon. Istället fikade jag en stund och sedan shoppade jag lite och hämtade ut min klänning som jag väntat på. Shoppingen resulterade endast tunikan längst ner men jag är osäker. Jag har redan två vita tunikor i garderoben som jag sällan använder. Denna är mycket finare men vita tunikor är så somrigt och vi har ju ändå inte jätte mycket sommar så jag tvekar. Klänningen jag fick hem är jätte fin men jag trodde den skulle vara lite glamorösare. Om den är bröllopsmaterial? Kanske inte. Men fin är den.
Byxorna högst upp kommer från Vero moda och jag är kär i båda två, kanske får ta en sväng förbi V och få hjälp av henne. För det där med jag och byxor, nja. Det gråa linnet är jag också kär i, från Gina tricot. Ville bara säg det =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar