header

header

måndag 12 mars 2012

Milan =)

Det blir en snabbvisit hemma idag. Ska snart iväg till Liljeholmen för att köpa diverse saker inför fotbollsträningen imorgon (måste kunna träna utan att låret gör ont) och sedan ska jag träna streetfunk.
Medans så drömmer jag mig bort till Milano, vill åka dit över påsk. Delvis för att se Milan spela och delvis för att se staden. Ska kolla lite vad familjen tycker och så hoppas jag vi kan bestämma oss snart =).
Update: så himla typiskt mig. Jag sätter mig på fel tunnelbana och åker hemåt istället. Att åka tillbaka till gymet fanns inte som alternativ eftersom jag då redan missat streetfunken. Hade jag bara tittat upp i en sekund innan jag steg på tunnelbanan så hade jag varit på streetdance nu. Åh, arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar