header

header

söndag 25 mars 2012

Inte den bästa kryssningen


Nu är jag hemma från kryssningen och jag är sjukt glad över att vara hemma i min egna lägenhet. Hade jag vetat om hur den här kryssningen skulle bli så hade jag aldrig åkt med. Jag umgicks mer med främmande människor jag precis träffat på båten än vad jag umgicks med tjejerna, i alla fall i natt. Och i och med att jag var så sjukt arg över att jag blev lämnad ensam så drack jag väldigt mycket och mår inte alls bra idag. Det blev även en del bråk och gråt tyvärr men det löste vi typ. Nu ska jag äta mat (det är typ det jag gjort hela dagen) och sedan ska jag försöka sova. Vi hörs imorgon!

3 kommentarer:

  1. Vad är en dålig fest när de kommer flera hundra bra fester framöver i livet :-)
    Alla har vi någon gång varit på mindre bra fester.

    SvaraRadera
  2. Ja det är sant men dessvärre så betalade jag väldigt mycket pengar för en kryssning som jag egentligen inte ville åka på. Jag åkte endast för min kompis skull och sedan blev jag ändå lämnad ensam och umgicks knappt med mina vänner under resan. Men det finns inte mycket att göra åt en saken nu =). Man får som sagt se fram emot roliga fester i framtiden istllet.

    SvaraRadera
  3. Jag förstår :-(
    Keep up the good work :-)

    SvaraRadera