header

header

torsdag 29 mars 2012

Vilken förvirrad men underbar dag


Dagen gick verkligen i full fart. Vi började som sagt på Blomsterfesten och ovan ser ni två bilder därifrån. Hade jätte gärna lagt upp en bild på barnen när de klädda ut sig för de var så rysligt söta men det skulle jag aldrig göra så ni får nöja er med andra bilder. När vi kom tillbaka var det lunch, vila, rast och sedan prat med chefen. Det ska förändras en hel del och jag ska från och med måndag börja jobba med små barn istället för stora, alltså 1-2 istället för 3-5. Jag har velat jobba med små barn väldigt länge men det känns samtidigt sorgligt att byta. Men som tur är har jag en så pass bra chef att jag får pröva på detta i två månader eller så och sedan själv bestämma vilken ålder jag vill jobb med =). Nya mål och nya utmaningar med andra ord.
Efter jobbet blev det gym och 90 (!) utfall så imorgon lär jag inte kunna gå. På första bilden ser ni också en bättre bild på mina nya löparskor, de är knallrosa =). Nu ska jag ät innan jag dör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar