header

header

söndag 11 mars 2012

Nya byxor och solglasögon!


Åh vilket härligt väder! De nya byxorna och solglasögonen åker på direkt. Nu ska jag iväg och sitta inomhus tyvärr i 3 timmar, ska sitta i sekretariatet. Efter det åker jag hem till mamma och pappa och äter lunch och sedan ska jag träffa tjejerna från laget i heron city. Väldigt trevlig söndag med andra ord! Vi hörs.
Update: Åh så typiskt mig att riva av alla lappar innan jag egentligen känner efter. Som ni kanske ser har jag ett skärp i byxorna för de känns lite stora i rumpan. Så himla dumt av mig att inte ens prova en mindre storlek för jag vet ju att om man får på sig en mindre storlek så ska man köpa dem för byxor töjer sig oftast. Nu måste jag prova en mindre storlek imorgon bara för att övertyga mig själv, förhoppningsvis kommer jag inte i dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar