header

header

måndag 12 mars 2012

Skins

                                                                Bild: skinssverige.se

När jag kom hem efter att ha missat min streetfunk så var jag för pigg för att stanna hemma så jag sprang typ 20 minuter ute istället.
Vad jag gjorde i Liljeholmen var i alla fall att köpa ett par underbyxor som jag ska ha under shortsen för lite extra värme för låret. Istället kom jag hem med ett par Skins. Ett par Skins som var alldeles alldeles för dyra egentligen, men just nu är jag desperat och prövar allt för att kunna spela fotboll.
Skins är något typ alla i mitt fotbollslag i Australien hade. Då trodde jag bara det var ett vanligt underställ men det var det tydligen inte. På Skins hemsida står det såhär:
"Vår unika, vetenskapligt bevisade Engineered Gradient Compression förbättrar blodgenomströmning och gör att mer syre når musklerna, vilket hjälper dig under träning och återhämtning oavsett vilken sport du väljer att engagera dig i". Låter riktigt bra. Prövade dem aldrig när jag sprang idag för jag ville se om jag kunde hitta billigare någon annanstans men det verkar inte så. Dem och zon på låret imorgon hoppas jag gör susen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar