header

header

lördag 17 mars 2012

Nähä, dumma blogspot!

Sorry för dålig bloggning men har varit på lite dåligt humör p.g.a. kameran. Jag vet att det bara är materiella ting och jag borde inte vara på dåligt humör egentligen men jag tror jag delvis är arg på mig själv och delvis irriterad över att någon annan har min kamera. Har i alla fall polisanmält den nu. Tills jag fått ett nytt bankkort som jag kan använda och köpa en ny kamera med får ni stå ut med mobilbilder. Ska ikväll försöka glömma mina kamera för nu ska jag hem till R för förfest och sedan utgång.
Hade tänkt lägg upp en bild men livet verkar inte alls vilja vara min vän senaste tiden. Nu är mitt himla jävla fotoalbumpå bloggen fullt så nu mpste jag betala om jag vill lägga upp fler bilder. Idiot blogspot! Får se om jag kan radera bilder på nått sätt imorgon för nu hinner jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar