header

header

tisdag 13 mars 2012

Jätte arg eller jätte glad

Foten är tejpad, knäskyddet är på och låret är insmort med voltaren gel (zon är tydligen receptbelagd nu). Kaos kropp ha ha. Men nu drar jag i alla fall iväg på fotbollsträning. Prövar hur låret känns och prövar mina nya skins. Om jag måste gå av träningen idag igen så är det vila från all träning en vecka framöver som gäller =(. I'll let you know how it goes. Antingen kommer jag hem och är jätte arg eller så kommer jag hem och är jätte glad.
Update: jag behövde inte gå av träningen men jag är ändå jätte arg. Dumma voltaren funkar inte alls! Klockan är alldeles för mycket och jag är inte ens hemma än, jag har ont och jag vill bara gå och lägga mig under täcket och gråta. Vila från fotbollen ska jag definitiv för jag blir bara arg, min tränare blir arg på mig och jag blir grymt frustrerad. Alla som tycker jag är en mes kan dra åt helvete!! För tro mig, elaka monstren i huvudet har jag redan.

2 kommentarer:

  1. Jag vet att det inte känns så men en veckas vila är verkligen inte hela världen! Tänk att du har tränat flera ggr i veckan i flera år, du kommer inte tappa formen så snabbt.

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet men det känns väldigt jobbigt. Får liksom aldrig komma igång, så fort jag tror jag kommit tillbaka och kan börja träna igen så åker jag på en skada och måste vila IGEN. Men om jag vilar nu så hoppas jag det går bra sen!

    SvaraRadera