header

header

lördag 17 mars 2012

Stulen kamera

Godmorgon typ. Jag brukar ju alltid ge er bilder från gårdagen när jag varit ute men det kommer inte gå idag. Jag blir så fruktansvärt trött på mig själv!! Jag glömde nämligen hela min partyväskan på perrongen igår. Hur fan lyckas jag? Och jag märkte det inte ens heller förrän en kille ringde och sa att han hittat min väska. I väskan låg tydligen mitt visa kort, mitt leg och förstört (?) smink. Dom har alltså tagit min kamera och 150 kr. Det som irriterar mig är att dom kommer ju ändå inte kunna använda kameran för minneskortet går inte att använda i en dator och tillslut dör ju batteriet och dom har ingen laddare. Jävla idioter som tar saker!!! Förhoppningsvis får jag i alla fall tillbaka väskan och leget idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar