header

header

lördag 31 mars 2012

Jag ville spy

Jag skriver inte speciellt roliga inlägg för att vara en lördagskväll men jag har mått illa sedan jag begav mig från gymet och det värsta jag vet är att må illa. Istället vill jag hellre spy och nu har jag äntligen spytt. Mår mycket bättre nu men, om ni är känsliga så sluta läsa nu, det var typ den värsta spyan någonsin. Nu finns det troligtvis ingenting kvar i min mage. Spydde säkert 4 gånger i rad. Tack lilla E för denna bakterie.
Men det finns två fördelar med detta, nummer ett är att jag var sjuk en helg då jag egentligen inte hade något speciellt planerat och förlorar heller inga pengar för att vara hemma från jobbet och det andra är att jag inte kunnat äta någonting idag och ändå tränat. Men nu förstår jag varför springandet på löpbandet idag gick riktigt segt. Nu ska jag fortsätta ligga i sängen och sedan försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar