header

header

lördag 16 april 2011

Baksmälla

"Jag vaknar klockan fem, såg solen gå ner igen. Och jag har inga minnen från igår, eller hur jag tog mig hem". Att skriva det här inlägget tar emot. Allt annat än att ligga raklång i sängen tar emot. Vaknade någongång vid 3 tiden men mådde piss så jag sov lite mer. Sen vaknade jag klockan 6 igen. Sjukt att sova till klockan 6 på kvällen. Vill egentligen bara sova mer för jag mår fortfarande piss. Varenda liten rörelse gör att jag mår illa. Kommer inte ihåg så mycket från igår och fattade inte hur jag lyckades förklara för taxi chauffören vart jag skulle eller hur jag ens kom in i en taxi. Vi hamnade i alla fall vid ett bord fyllt med sprit och det är därför jag mår som jag mår idag. Jag kan inte äta och jag kan knappt dricka heller. Blä!!! Ska försöka vara vaken ett tag till och sen sova igen och hoppas på att denna jävla bakfylla försvinner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar