header

header

söndag 17 april 2011

Mini parfymflaska

Jag mår fortfarande illa och hur jag mådde under matchen ska vi inte ens prata om. Om jag inte mår bra imorgon blir jag väldigt orolig. Annars var det grymt varmt idag och om man druckit dåligt redan dagen innan så blir det svårt att springa och det kände jag verkligen. Jag spelade sämst och vi förlorade tyvärr matchen. Domaren var cp också. Vad jag i alla fall skulle visa er var den här lilla parfymflaskan. Man kan fylla den med sin egen parfym och den är perfekt att ha när man går ut så att man slipper ta med sig en stor flaska. Finns på Åhlens om ni är intresserade. Nu ska jag titta på Bones och sedan sova. Känner mig trött men sov 12 timmar fredag till lördag och sedan ytterligare 12 timmar natten till idag så jag hoppas jag kommer kunna sova i natt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar