header

header

lördag 2 april 2011

Jävla fyllo!

Jag och gratis alkohol som typ aldrig tar slut är världens sämsta kombination för mig. Jag förstår inte hur jag ALDRIG lär mig. Jag trodde inte att jag hade druckit så mycket men efter vi hade partat klart på jobbet så gick vi i alla fall till Solidaritet. Jag var kanske där i en timme, om ens det, innan en av mina arbetskamrater skickade hem mig i en taxi. Har något minne av att jag var inne på toaletten där väldigt länge också. Vet ej om jag spydde där men taxin var i alla fall tvungen att stanna på vägen hem för att jag skulle spy. Kaos jag är! Och lite pinsamt att bli så jäkla full framför alla tjejer jag jobbar med. Däremot kan jag säga att jag jobbar med ett väldigt härligt gäng med tjejer! Trivs jätte bra med dem!! Nu ska jag i alla fall försöka ta nya tag för om några timmar ska jag vara i stan och spela laser dome, sedan blir det middag och sedan måste jag försöka samla ihop all min energi för då blir det utgång igen. Om jag kommer dricka alkohol är fortfarande osäkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar