header

header

måndag 11 april 2011

Jag pimplar tranbärsdryck

Redan igår kändes det som om jag har eller är på väg att få urinvägsinfektion. Och det är kanske inte så konstigt med tanke på att vi alltid sitter på marken, golvet eller någon bänk på jobbet. Jag har ju täckbyxor på mig och sitter ibland på en pläd men ändå. Eftersom jag varken har tid eller råd att gå till vårdcentralen just nu så pimplar jag tranbärsdryck. Jag hoppas verkligen det hjälper!! Annars så kan jag hem för cirka 10 minuter sedan. Världens längst dag. Jag har ju självklart tränat efter jobbet men ändå. Var ni förresten ute i solen idag? När jag var ute första gången regnade det men andra gången fick jag typ 10 minuters sol och då höll jag på att smälta bort. Jätte jätte härligt var det!! Man får ju hoppas på att det håller i sig men SMHIs hemsida ser inte så lovande ut gällande imorgon och onsdag. Nu blir det bums i säng, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar