header

header

söndag 17 april 2011

Bättre tror jag

Halloj! Idag tror jag att jag mår bättre. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som gör att jag inte känner mig 100. Jag fattar inte hur jag fortfarande inte kan lära mig att sluta dricka i tid. Men jag ska i varje fall aldrig någonsin dricka champange igen!!! Jag är fortfarande väldigt svag i kroppen, troligtvis för att jag varken åt eller drack något igår. Och idag är det seriestart, blir lite arg på mig själv. Men jag ska försöka återhämta mig med både mat och dryck fram till matchen som börjar 16 idag. Jag har slösat bort hela min helg på att vara bakis, not so smart. Skönt att det i alla fall är en lite kortare vecka nästa vecka. Hoppas ni får en bra dag och kanske kan njuta lite av solen, för det har ju inte jag lyckats med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar